2011-03-06
 17:12:14

Söndag

Skolan börjar igen imorgon efter en veckas lov som verkligen kom i rättanstid fär vila och komma bort behövde jag verkligen. Men nu så är vilan över och det är dags att fortsätta tänka på framtiden som för mig känns osäker just nu men det ordnar sig nog.
Dagen har jag spenderat i pyjamas och bara njutit av att få vara själv, ha min egen säng och rum för man bor ganska tätt när man är ute i husbilen så det är lite skönt att vara hemma. Just nu är Dino här med en polare som bor i schwiez som vi inte trodde kunde svenska men det kunde han tydligen.

Det första jag ska göra imorgon är att åka och ta blodprov i skärholmen innan jag drar mig till skolan som jag nu ska försöka komma in i klassen och schemat. För det blir ju andra veckan och schemat mitt ska justeras en aning men inte mycket. Efter skolan ska jag dra hem en snabbis och lämna lite grejer innan jag åker hem till Älskling som jag ska sova hos.



jessie
PUBLICERAT: 2011-03-06, 19:54:45

Varför ska du ta blodprov? :-) Ha en trevlig kväll:-)


Micaela
PUBLICERAT: 2011-03-07, 19:35:33

bara kolla hälsan typ :)

tack detsamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: