2011-03-07
 19:42:52

skola igen då

Så nu var skolan igång igen då, skönt att första dagen är avklarad och just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem från träningen. Innan jag åkte hit så gick jag runt i liljeholmens galleri och tittade efter en grej till pappa som nu är fixad och klar. Sen blev det ju även att kolla lite underkläder som alltid men jag köpte inga så jag kan hålla fingrarna i styr mer än vad jag själv trodde.

Det var nice att träffa Isa, Pontus och Jesper igen efter lovet, tyvärr han jag inte snacka med Monia så mycket idag men som tur är så finns det ju flera dagar på en vecka. Snackade nyss med världens underbaraste Johanna i tele och jag måste verkligen se till att träffa henne snart för det var alldels för länge sen. Och det är inte bara med henne jag måste skärpa till mig när det gäller att träffas utan Malin och Amanda har jag inte heller träffat på as länge.
Men så är livet, man har alla fullt upp med olika saker som skola, träningar och mycket andra saker.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: