2011-01-04
 13:00:50

Morron morron

Vaknade för två timmar sen då min kära bror kom in och väckte mig på ett ganska sött sett men jävligt jobbigt också. Ska försöka byta om snart och sätta igång med disken som ska diskas och även damsuga det som måste damsugas eftersom jag inte gjorde det igår. Sen får jag ju inte glömma att det är jag som ska laga middag idag eftersom jag inte gjorde det heller igår så de är bara att le. Ringde Farmor nyss men hon verkade inte vara hemma men hon. jag och Christian ska åka in och kolla på mån kina grej imorgon hade jag tänkt mig så jag hoppas hon ringer tillbaka när hon kommer hem. För det är lite svårt att planera s¨att brorsan kan hänga med jämt eftersom han tränar 24/7 så vi får hoppas å¨att hon kan imorgon för på torsdag ska jag fika med Kristina.


Jag har fortfarande en fruktansvärd träningsvärk som e otrolig jobbig måste jag erkänna och när jag talade om det för marcus igår så fick jag tillbaka ett sms där det stod: hahaha<33
Och honom e ja tillsammans med, det är tur att jag älskar honom, men han ska få igen för det när han minst anar det. De kan jag lova med hela mitt hjäta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: