2011-01-03
 14:10:41

love is nice

Nu är det snart ca 1h sen marcus drog hem för att börja ladda inför matchen han ska spela ikväll men vi har haft as mysigt det kan jag tala om. När jag vaknade imorse la jag märke till att min kudde som jag hade kvällen innan inte var kvar så jag frågade Marcus varför den log på hans sida. Förklaringen var att jag hade både snott kuddarna och täcket så han hade tagit reserv täcket och snott kudden från min andra sida. Hihi känner mig lite elak.
Resten av dagen kommer bli lugn, det blir jag som ska laga mat till familjen ikväll sedan skulle jag tydligen damsuga också vilket är jädrans kul. Not! Men det är bara göra som man blir tillsagd eftersom de var så gulliga och inte gnällde på mig igår kväll hela tiden som jag trodde de skulle göra. skriver kanske senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: