2011-01-08
 16:22:38

Hungrig

Hoppas att pappa snart börjar laga mat för jag håller på att dö av hunger eftersom jag faktiskt inte ätit sen nio i morse. Till middag idag blir det oxfile vilket Christian önskat så då blev det ju så självklart men det är alltid lika gott.
Sitter just nu och tittar på 112 tror jag det heter som går på tv4plus och innan dess satt jag och tittade på teen mom som sänds på mtv. Där man kan se Farrah med sin dotter Sofia, Catelynn som adopterade bort sin dotter Catrly i en öppen adoption, Amber med dottern Leah och sist men inte minst Bentley med sin mamma Maci.
Där får du följa dem i sitt vardagliga liv och det är otroligt att de orkar med allt runt omkring dem och jag har följt dem i två säsonger av teen mom och den säsongen de var med i 16 and pregnet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: