2011-01-04
 16:37:11

HTISJSNEKS

Asså jag vet inte vad jag ska ha för rubrik och där med så kanske det blir lite konstigt ibland men det skiter jag i för det är min blogg och så länge jag trivs med den så är det okej. Morsan kom precis hem från jobbet och började genast tjata om att vi ska åka och handla men jag orkar inte just nu så jag sa efter maten då fick jag ett men då åker jag själv. Så då blir man ensam ett tag till men det gör inget för mig för det är så lungt och skönt när ingen är hemma för då tjattas det lite mindre.
Men jag måste ändå sätta igång att laga mat snart eftersom det ska vara färdigt tills Christian kommer hem från träning. Som ni ser så styr Christians simtävlinga och träningar familjens liv så då kanske folk förstår varför jag inte ville satsa på simningen. Man hinner liksom inte med att träffa vänner utanför simningen så det blir ens familj och det är försig mysigt men man måste ha orken och lusten. För du måste lyckas i skolan också och jag skulle ju dö.
Men kan erkänna att jag saknar simningen jävligt mycket ibland när man ser deras sammanhållning som simklubb för det är otrolig känsla att få vara med i den.

Jajaja strunt samma till middag ska jag iallafall Woka lite grejer som vanligt när det är jag som lagar mat och nu måste jag springa och tända en ljus grej innan morsan slår ihjäl mig....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: