2011-01-14
 10:15:37

Finlandsfärjan here i come


Det har inte blivit något bloggande på sista tiden men det är för att jag haft fullt upp med skolan och vänner och andra viktiga saker här i mitt liv. Det är iallafall kul att få träffa Patricia och Granis eftersom jag inte sett dem på hela lovet.
Det har inte hänt så spec mycket denna veckan jag har bara umgåtts massvis med Patricia och igår drog vi till Sollentuna för att se Marcus Flemingsbergs spela mot Sollentuna. Tyvärr så förlorade men vi gick inte lottlösa än då för Patricia fick upp ögonen för andra målisen i Sollentuna Julius. Självklart så har jag fixat numret till henne så att det blir tyst nån gång men besviken på henne att hon faller för en i motståndar laget!
Vi var iallafall där väldigt tidigt så vi fick se lite konståkning innan och jag fattar inte att de inte slår ihjäl sig när de hoppar och gör pirutter. Men det är otroligt vackert måste jag erkäna.

Idag blir det först en hel dag i skolan där jag just nu håller på med en uppgift om fönsterlås och massa andra saker, vilket väldans svårt. Fattar inte riktigt allt om jag ska vara ärlig och det är jag ju alltid såklart!
Men efter skolan så bör det av in mot gärdet för att åka Silja på 48h resa fram och tillbaka till Finland, vilket ska bli väldigt roligt men jag hoppas att det inte blåser ute på öppet hav för det är så äckligt.

Nej nu måste jag nog fortsätta arbeta innan jag får tillsägelse utav Micke att jag håller på med saker jag inte bör hålla på med men jag har iallafall fått in ett inlägg denna vecka. Ska försöka föbättra mig men lovar såklart inget men nu har skolan kommit igång så då kan jag nog få in det i mina dag rutiner!
kanske



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: