2011-01-28
 18:32:00

28/1-2011

Äntligen helg vilket e så jävla härligt så att det inte finns några ord, precis käkat namnsdags middag eftersom brorsan och pappa heter Carl i andra namn. Men innan jag kom hem idag var jag med Patricia eller det var väl rättare sagt så här jag slutade så då kunde jag lika gärna vara upp med henne i el lokalen för vi skulle ändå snacka efter skolan.
Vilket var en helt ny upplevelse det är så stor skillnad på hur killarna som går lås,el, vvs och fordon beter sig men ändå så är det ju killar. Ska strax kolla på film tror jag om jag hittar någon bra annars blir det datan ikväll för min bror dissar mig så vad fan gör jag hemma egentligen..
Har mycket att tänka på just nu och det är skönt att kunna snacka med både Erika som går fordons trean och Patricia om allt för Isa har ju inte varit i skolan denna veckan den lilla gullungen men hennes stöd får jag från facebook <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: