2011-01-25
 17:46:11

25/1-2011

Fryser som fan gör jag just nu men det har jag även gjort hela dagen, så jag måste ju vara påväg att bli sjuk eller något. För normalt är det då fan inte för efter jag hade slutat så väntade jag på Patricia eftersom jag tagit hand om hennes jacka eftersom jag frös pch då hade jag båda på mig men fortfarande så skakade jag av att det var kallt.
Har ju haft inne apu idag och det suger verkligen för det finns inget att göra men jag fick idag skala en skarv sladd och man måste ju vara så jävla nogran och försktigt medan jag inte har den koncentrationen. Ska jag vara ärlig så kan de på el hålla på med sina kablar själva. Jävla skit saker alltså det är allt jag har att säga om det och då kanske ni förstår hur bra det gick för mig med denna underbara sladd.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: