2011-02-20
 19:11:19

väntan

Sitter och väntar på att brorsan ska komma hem från simtävlingen (seriesim) så att vi kan äta snart och jag hoppas det gått lika bra idag som igår. För då tog min söta bror silver så stolt var jag men det e jag alltid över min bror.
Snart börjar en helt ny vecka med nya rutiner och jag är en aning nervös över hur det ska gå att börja i fordon men kan säga att det är skönt att komma ifrån lås. Kommer såklart sakna mina lärare Micke och Tomas men jag kommer ju träffa dem i skolan sen kommer jag ju inte ha Tor att snacka med på samma sätt.

Det känns även ganska bra att det bara en vecka kvar till lov så man får tänka och känna efter ordentligt hur man känner. Samt att komma ifrån Sthlm och allt som har med det göra. Tyvärr kommer ju inte Emma komma upp till Idre vilket är synd men så är det nu men jag kommer ju ha Karolina och Niklas där uppe!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: