2011-02-21
 19:42:38

21/2-2011

Den nya veckan har startat riktigt bra, startade måndagen med en tripp till UMO (ungdomsmottagningen) sedan iväg till skolan för att gå första dagen i den nya klassen. För idag började min försöks vecka i fordons klassen och just nu känns det väldigt bra på många sätt och vis.

Det enda jag kan hoppas är det fortsätter lika bra imorgon och resten av veckan men det tror jag faktiskt. Var även ner i låslokalen med låset som farsan hade sönder men nu har Fredrik fixat det så nu är det lagat och klart för att användas igen. Det känns lite tråkigt att lämna låslokalen för jag älskar den verkligen, den e väldigt trivsam.


Nej ska packa väskan till skolan men även för att jag ska slagga hos älskling imorgon för sen träffar jag honom förren vi är i Idre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: