2010-09-30
 17:43:28

Torsdag

Har inte pallat blogga på den senaste tiden men här kommer en liten uppdate:

Lördag: Då var det 20år firande för Jennifer så som vanligt så drog mamma och jag dit för att träffa alla som brukar komma. Det var väldigt trevligt man träffar dem inte så ofta utan bara när sofia eller jennifer fyller.

Söndag: Det var värsta vilo dagen då jag verkligen inte pallade göra något alls som är vettigt men vi två drog jag med morsan till arlanda för att hämta farsan. Även fast han bara hade varit borta en helg så hade jag självklart saknat honom men vi hann knappt hem förren mamma och pappa åkte för att hämta christian vid nynäshamn. För han hade ju varit och tävlat på gotland och han fick en brons medalj.

Nej ärlogt jag pallar inte men jag var iallafall på en film av Julia Roberts i måndags för att Ingela mammas systers bästis hade fått fribiljetter för förhandsvisningen. Så vi kom inte hem förren vid typ ahalv ett.

Imorgon blir det Party



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: