2010-09-20
 17:08:17

smideskurs

Idag har jag varit på smideskursen inne i stan precis som förra veckan, vilket gick sådär men vi har börjat göra nycklar. Det ör riktigt ro givande att stå där inne i smides hyttan och höra kalle, Marcus och  Andreas skämt, livet blir så jävla mycket enklare då. Efter det iallafall åkte jag till skolan för att snacka med Linnea och Emelie för att snacka av mig allt som hänt. Så då var jag ju med på idrotten såklart, vilket alltid är en posetiv sak utifrån att jag egentligen ej behövde vara med men jag gick ju ändå bara runt trekanten och av reagerade mig. Skit vad skulle jah göra utan dem två, de är de bästa mäniskor man kan hitta. Juste Emelie fyllde 18 i helgen så just nu sitter hon och plågas hos taturaren, det ska bli riktigt kul att se när den blir färdig. Men vi ska fira henne imorgon med fika, vilket kommer bli fett nice <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: