2010-09-13
 17:26:24

Smides kurs :P

Regnet har fallit över sthlm hela dagen, vilket jag tror gör alla en aning tröttare än vad man egentligen e. Sitter och väntar på att pappa ska bli klar med maten, kom nyss hem från tandläkaren efter ha fixat min tandställning. Vilket gör líka ont som alltid men vill man bli fin får man lida pinn som man säger.

Var med skolan idag eller rättare sagt 3klasskompisar och jag var på smides kurs inne på skeppsholmen idag. De andra fem ska åka nä'r vi är färdiga med denn kurs så de fick stanna i lås lokalen och lägga cylindrar tror jag. Så jag, Kalle, Andreas E och Marcus var inne och jobbade järnet med att göra varsina hakar eller vad man nu kan kalla dem. Det var riktigt roligt om jag ska vara ärlig trodde det skulle vara tråkigt men det kanske var lite min grej. Men det är ett jobbigt och varmt jobb, så syren tar slut där inne ganska snabbt om man e några stycken där inne. Jag fick även se min älskade favo båt elmy som jag har fantastiska minnen i från och jag saknar alla som var med på båda båtarna såklart.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: