2010-09-20
 17:31:31

Saknar denna tid

hahah Sara +Micaela =flum vid ishallen

Jag kom just hem från att varit med Sara vi Sätra IP och det var typ fett kul, har aldrig haft så roligt i hela mitt liv typ.
Min favo va när du ringde Alex synd bara att han inte trodde att det var sant för det är det:)
Annars har vi pluggat och sedan legat i snön och tittat på himlen och flumat.
Nu ska jag typ kolla pea och bdb och sedan klockan 21.00 blir det Cityakuten Yippie<3
Inte denna helg men helgen efter så ska jag och Sara åka skriskor tror vi men det kan ju bli ändrat vi får väl se men Sara och jag hade en diskution som handlade om Kakor eller det var inte så långt men lät så här typ.
Jag: vi borde typ baka kakor någon dag?!
(asså jag sa det oseriöst)
Sara:nej vi gör Pannkakas tårta
(och från igenstans)
Jag: Jaaahhaaa
(typ skrikande)
ni som inte va där förstår inte men det var grymt kul som idag i skolan när vi fick för oss att slänga oss i snön och det gjorde vi ju också och vi blev grymt blöta men det är inget från vad jag är nu:) <3
Sara detta måste göras om lova det<33
men nu pallar jag ej skriva mer ska ta en varm kopp choklad nu tror jag eller nåt:)
kram Mikkan

 
Vilka minnen<



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: