2010-09-06
 16:23:33

Måndag

Jag kom iväg till skolan idag trots att jag bara hade lust att gå och gömma mig någonstans, för nu har jag även fått hosta. Precis som jag trodde hade jag missat grymt mycket som jag nu måste ta igen genom att inte bli sjuk eller stanna hemma även fast jag känner mig döende. Michael hade visat hur man monterade in ett tillhållarlås, de hade även fått svetsa plus att de fått reda på vilken grupp som först skulle åka iväg på smides lektioner i 3väckor. Jag var självklart med i den första med det gör ju inget, sen måste jag någon dag gå och ta massa prover för att kolla hjärn och sådant i kroppen så mitt liv känns ganska full planerat även fast jag ej har så mycket läxor. Tror jag ska äta nu e så jävla hungrig.

ouss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: