2010-09-17
 16:13:00

Fredags mys

Kom precis hem igen från puls tagnigen eftersom jag har för hög puls, vilket inte idag heller hade förbättras men förhoppningsvis får vi svar ifrån proverna jag ska ta next week. Kvällen kommer förbi lugn så det blir mest slapp och sen såklart hockey! vem kan leva utan den när det är världens bästa lag som spelar?
På lunchen idag hade jag och Linnea vårat efter längtade tjej snack då jag verkligen pratade ur mig och hon e så jävla förstånde. Men hon förstod vad jag menade med när jag sa att det kändes helt rätt men nu vet jag inte vad jah ska tro. För jag gillar honom men jah behöver verkligen lära känna honom mer men jag vet inye om det skulle kunna bli något.. Jag vet ensak och det är att hans ex fortfarande gillar honom.. så jag känner mig osäker som vanligt.

skriver mer sen pallar inte just nu behöver tänk,a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: