2010-09-14
 16:16:18

Älvsjö Mässan

Var idag med klassen på säkerhets mässan i älvsjö, vilket var väldigt intresant på sitt sätt efter det taggade vi tillbaks till skolan för att äta lunch. Jag tog mig istääet ner till vattnet för att tänka för ibland behöver man fundera ut vad nästa steg ska bli här i livet, inte för att det funkade men. Sedan hade vi projekt och företagande men eftersom jag jobbar hemma på dessa lektioner så åkte jag hem efter en genomgång om budget. Svängde förbi min gamla skola för att träffa några av min gamla lärare, tex Joh-Anna, Lasse och många fler. Vilket var väldans trevligt och det kändes ganska konstigt att var på den gamla skolgården där man har så mycket minnen ifrån.

Snart har det gått en månad på terminen, tiden rullar snabbt förbi men det är försig ganska skönt för imorgon är det onsdag vilket betyder bara 3dar kvar till helg. Då kommer troligtvis Malin förbi en sväng och kanske Rachell men det återstår och ser men jag träffar iallafall Rachell imorgon för då är det ledarträff.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: