2010-10-22
 19:56:45

Trött

Sen jag började på gymnasiumet har jag blivit värsta tröttisen för jag kan gå och lägga mig 20-21 óch somna direkt medans för hade jag problem med att sova. Det gick så långt att jag till slut var tvungen att skaffa sömntabletter, vilket jag började ta i 7:ab efter att en massa saker hände mig. Istället för att sova så låg jag och tänkte på allt som hänt och visst händer det fortfarande och jag är tacksam över att den tiden är slut. Men du måste våga be om hjälp annars sjunkar man bara längre ner.
Jag kommer troligtvis har sår efter detta i hela mitt liv och det kommer påverka mig i min beslut om allt mellan himmel och jord. Även fast det har varit hemska dagar i mitt liv så har det gjort att jag blivit starkare nu och kan tala om min erfarenhet till de som jag känner.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: