2010-10-24
 20:47:53

Snart dags för...

Ja alldeles strax ska jag byta från ettan när sporten är slut till 4:an för att se den underbara Gunvald Larson i Beck. Det är så jag ska tillbringa kvällen och ikvällens Beck är det ju när Gunvald börjar snacka med sin syster igen så det är mer drama en någonsin.
Men jag har världens problem alltså jag är så kissnördig så jag håller på att dö men jag orkar inte resa mig från sängen. Slår vad att ni också någon gång har varit med om det, att man sitter eller ligger skit skönt och bara inte orka resa på sig. Det är faktiskt jävligt jobbigt.
Detta är nånting jag ärft från min pappa för han går jämt och tjata om det och nu gör jag det istället men jag tar det efter sporten tror jag för jag måste se vad som händer i sport världen.

Saknar Italien tur att jag ska dit igen sommaren 2011. fan vad jag ska sola :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: