2010-10-05
 12:59:28

Skolfoto

Om en timma är det dags för skolfoto, vilket jag absolut inte ser fram i emot. Men nu har jag projket och företagande och jag har ingen aning om hur jag ska fortsätta så jag håller mest på att titta runt på datan. Blev lite irritation på låslketionen idag på förmiddagen mellan mig och en vis person så jag utreagerade mig genom att vara med Tor på lunchen. Vi hade världens bästa diuskution om poliser, fängelse och domar, tiden bara flög iväg men det gjorde att jag blev på bättre humör tills denna lektion. Vi fick ju sluta tidigare i idag från lås eftersom Tomas skulle på skolfotografering med sin klass så då fick vi 1h extra rast. Just nu vill jag bara hem för det är en ganska jobbig vecka även fast ijag egntligen mår as bra men det kräver ganska mycket ork om man inte ska säga något idiotiskt.

Det blir slapp idag efter skolan, kanske titta förbi min gamla skola men det blev inte tidigt i säng igår och i söndags hade jag svårt att sova så jag hoppas att jag kan somna tidigt ikväll. Men idag börjar ju NCIS på trean klockan nio och det måste jag bara se..

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: