2010-10-18
 13:30:52

Sjuk? :s

Vaknade ju med att jag mådde illa imorse och nu börjar det även värka i kroppen och känner mig allmänt sjuk. Jag hhar verkligen inte tid med detta för jag har så mycket jag behöver göra men ibland säger ju kroppen ifrån så vi får se om jag blir hemma imorgon. För jag tänker inte gå till skolan imorgon om jag mår illa och ha ont huvudet mm. Pappa lär väl inte stå på min sida men vi får väl se det hinner ju att bli bättra men jag är ganska skeptisk för morsan har känt sig sjuk från och till. Linnea var sjuk hela förra veckan och om jag missar en dag hit eller dit gör väl ingenting kanske eller så missar jag as mycket. På fredag får jag iallafall inte vara sjuk för då är det min sista svets lektion eftersom jag är ledig den 29/10 för att flyga till Frankrike. Sedan är det dags för svets proven som både kommer vara praktiska och teoretiska.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: