2010-10-27
 18:38:04

@Mormor

Nu sitter jag hemma hos mormor och har min söta kusse Anna bredvid mig, men iallafall kan ju berätta vad som hänt idag. Patricia hängde med mig till Mälarhöjden för jag var ju tvungen att visa var jag gått i skolan någonstans så vi passade på att fika på Nästan Hemma. Som det verkar som de byggt om och det till det bättre för det fanns mer plats att sitta på så det var fint fint. Sedan tog jag Patricia till Sätra och där har hon aldrig varit men jag vet vad hon tänkte iallafall men där var vi ej så länge för sedan så åkte hon hemma. Sedan har jag nu börjat packa lite granna inför resan på lördag men det är lite grejer kvar.

Emelie kom till skolan efter lunch stackarn hade försovit sig så det löste sig iallafall med matten senare sedan så har jag och patricia slutet utav dagen snackat med Janni och Sara.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: