2010-10-23
 11:33:04

God morgon! <3

En nya dag med nya förväntningar på allt som har med livet att göra. Idag blir det full rulle för hela bunten först ska vi hem till min moster som fyller år idag och fira henne vid ett sedan iväg till Karlssons för att fira Daniel m flera hemma hos dem. Så det lär bli en sen kväll men förhoppningsvis kan jag sno till mig en dator hemma hos dem så jag kan få in lire blogg inlägg.
Pappa kom precis hem efter att lämna lill skiten på scout läger grej så de ska typ bo i vindskydd eller t'ält inatt det märks att han har Micke och dem som ledare. Förhoppningsvis så får det fint väder och vi får hoppas att det ej börjar snö elller regna för deras skuld. Nej nu måste fortsätta borsta håret!

puss


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-24, 10:13:15 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

Tråkigt med regn. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: