2010-10-19
 17:25:03

Gästerna kommer snart

Vilken minut som helst nu kommer Stefan och Görel hit för att äta middag vilket är helt underbart, har inte träffat Görel på super länge så det ska bli kul. Åh min mage kurrar som fan och denna maten tar ju ett tag att laga så nu hoppas jag att pappa och mamma jobbar på. Men maten lära inte vara färdig förren till typ 19.30.

Imorgon blir det skola för min del, sedan blir det juniorgruppen så vi får se om jag hinner att blogga men är inte så säker på det. För vi ska nämligen ha möttet om resan till Tazié imorgon så snart blir det dags att börja packa också men jag ska inte ta med mig allt för dyra saker eftersom det är en komnutiet med väldans mycket mäniskor- Och jag bvill inte bli av med något!! Massa böcker iallafall eftersom vi åker buss dit !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: