2010-10-22
 21:18:30

Familjen <3

Detta inlägg är helt och hållet till min familj.

Christian du är en helt fantastisk bror, som har fått ståt ut med att komma
lite i andra hand.
Det har jag verkligen inte menat att det ska hända dig men du accepterade
det och förstod att jag behövde mamma och pappa just då.
Men skuldkänslerna jag känner för att jag alltid råkar dra in dig i mitt skit kommer
nog aldrig att försvinna.
Jag står i skuld till dig en evighet framöver.
Med dig kan jag snacka om allt med och du kan hålla hemligheter.
Om något någonsin skulle hända dig skulle mitt liv vara förstört.
Syrran älskar dig Christan <3


Mamma och Pappa!
Jag har en otrolig tur att jag har er som föräldrar, för ni har stöttat
mig otrloigt mycket ynder dessa jobbiga år.
Och jag vet att jag kan vara väldigt elak och orättvis mot er men
inerst inne så tror jag ni vet att jag inte menar det.
Så mycket ni har ställt upp på mig har verkligen bevisat för mig att jag
har folk som älskar mig.
Det är er jag har och tacka för att jag lever idag utan er hade jag nog
varit död sen 2år tillbaka nu.
Jag vet att det inte har varit enkelt för er heller men ni ska veta att
jag kommer alltid göra allt för er.
Jag ska göra er stolta och jag vill aldrig mer göra er besvikna igen.
Älskar er Mamma och Pappa!!


Älskar er min älskade familj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: