2010-10-15
 11:30:26

Äntligen Fredag

Min uppdatering denna månad går ju inte dirket super bra men jag ska göra mitt bästa att försöka blogga ibland iallafall. Just nu sitter jag och väntar på att svets lektionen ska börja och idag ska testa på TIG-svets vilket kommer bli as svårt eftersom det tog 4lektioner för mig att lära mig MMA. Men det blir intressant och se hur förbanad jag kommer bli efter den lektionen för jag misstänker att killarna kommer retas med mig som vanligt. Sen ska jag även åka och göra ett ekg idag på vårdcentralen för att kolla att allt är bra med mitt hjärta för jag har ju haft en sådan hög puls de senaste månaderna så det lär ju bli intressant.

Dino har ju kört sönder sin arbetsbil så han har tagit pappas bil så vi har fått hans BMW istället på morgonen så pappa kan köra oss till skolan och tuben. Oh gud vad långt ner man satt jag är van att sitta högt men detta verkligen precis tvärt emot men det är verkligen en fin bil!
I helgen blir det bara lugnt tror jag för Malin är ju nere i haverdal för att att begrava sin farfar för sista gången eller det kanske inte heter så men ändå. Men det blir iallafall storstädning på mitt rum som ser ut som det har ramlat ner en bomb i. Det kanske blir att träffa några gamla kompisar från gamla tider och se hur livet leker med dem men jag har iallafall inte orka planerat något speciellt.

Emelie var med mig i onsdags och var junior ledare och barnen älskade henne verkligen de är så gulliga så man smälter. Tobias, Gustav, Tobias, Gabbe, Halyott, Abilo, Moa, Dino och så klart alla ledarna.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: