2010-11-27
 22:32:32

Utan er inge mig

Malin Henningson
Patricia Viberg
Joakim Granqvist
Emelie Johansson
Linnea Bergqvist
Anna Jacobsson
Johanna Thulin
Johanna Petersson
Amanda Källen
Kristina Hrjenz
Alfred Balk
Andreas Ericsson
Andreas Gustafsson
Marcus Nordén
Filip Nordén
Daniel Hedqvist
Tor Löfgren
Kalle Andresson
Jennifer Planneskog
Katja Gustavsson
Simon Jonsson
Agnes Wesertberg

Ni är bara några av de som gör mitt liv enklare på ett eller annat sätt, utan er skulle jag absolut inte ha något att leva för.
Det är ni som gör att jag vill gå till skolan, och leva livet till fullo.
Ni kanske inte fattar hur mycket ni betyder men ni har ingen aning. Speciellt killarna i min klass är jag hemsk glada av att ha i min klass. Snälla killar får man leta efter!
Dessutom tog de min hemlighet om mig väldigt bra och vad jag vet så har de inte spritt det vidare vilket visar att de är mogna och förstånde.

Tack till er alla för att ni finns i mitt liv på ett eller annát sätt, ni gör livet värt att leva  och killar ni vet verkligen hur man får någon att börja garva. Aldrig en tråkig stund med er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: