2010-11-17
 18:43:23

Tiden går snabbt

Asså jag kan inte fatta att tiden går så jävla snabbt, snart är det jullov och det känns som man precis började gymnasiumet. Vart tar tiden vägen om det ska gå så här fort så har man snart gått ur skolan, börjat jobba och massvis med andra saker. Om jag ska vara riktig är ärlig så skrämmer det mig att tiden går så här fort, det känns som man glömmer så mycket även fast man gör allt man planerat. Så om jag tycker tiden går fort nu så går ju sommarloven ännu snabbare man hinner knappt slappna av förren det är dags för en ny termin.

När du tittar på människor i din närhet så ser du hur tiden går, de växer, blir mer mogna, de äldre dör och många börjar bli myndig. Samma sak är det när folk säger att de är född 00 så känns det som alldels nyss men saningen är den att de faktist är 10år. Det har gått 9år sedan min farfar dog ooch det känns som denna dag var bara för nåra dagar sedan.

Tiden skrämemer mig är jag den enda?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: