2010-11-27
 17:28:41

Minnen

Fick lust att skriva in olika minnen jag har med olika vänner eller något som vi brukar göra!

Malin: Det första minnet av Malin var när hon precis hade flyttat in i grannhuset och jag såg henne för första gången när hon var ute och gick med Tusse (hennes katt). Eftersom han varit inne katt (vilket jag inte visste då) så var han inte vann att vara utomhus. Den första tanken jag fick var vilken tönt hon är, henne ska jag aldrig umgås med men det gick ju som det gick :P <3

Amanda: Med dig har jag så många minnen att det är svårt att välja ut något men ett minne jag har av dig var när vi gick på dagis. Sen minns jag inte var vi var men vi var på ett ställe där det fanns en rutchelkana och jag som var dum när jag var liten började springa ner för den. Efter att jag gjort det några gånger så ville du också göra det men just när du sprang ner så var det nån som ställde en stol precis framför rutchelkanan. Lilla klant men den rollen har jag ju haft så det var skönt att det var du för en gång skull :p <3

Patricia: Jag har inte känt dig så länge med det känns som vi känt varandra hela livet och något jag alltid kommer komma ihåg är när du, jag och Granis sitter vid kafterian utanför matsalen. Bara för att titta på mäniskor eller rättare sagt killar från REFIS framför allt. Allt jag behöver säga är kepskillen :P <3

Johanna T: Frankrike gjorde så att vi åter igen började prata med varandra men självklart så har jag ju ett minne med dig från när vi bodde granne. Å det är ju självklart alla dagar vi gungade ute i parken och sjöng världen utanför med Barbados. Det var härliga tider det :P <3

Johanna P: Gud hur ska man kunna välja minne med dig för alla mina minnen från Gnarp har en stor del i mitt hjärta, men ett av mina största minnen är ju självklart de två halloween partyn jag varit uppe hos dig på. Självklart så är det också roligt alla gånger jag har suttit och pratat om din bror.(jag var förtjust i honom när jag var liten och han ser fan inte dålig ut nu förtiden heller) Då svarade du alltid: Micaela du är hopplös ju, det är ju bara och tala om det för honom, inte för att jag ser varför du gillar honom :P <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: