2010-11-27
 15:36:11

Mässa

Det var tidigt upp imorse eftersom innan mamma skulle köra mig till Älvsjö mässan skulle vi köra brorsan till Torvalla för att simma höstsimiaden som började 08.00. Det var tyvärr inte många som kom och kollade på lås men det var en brud som gick i åttan som var där som kunde tänka sig att börja där. Men det som inte frågade vet inte vad de missar. Det var ganska kul att titta runt på gymnasium mässan för man såg massa bekanta, bla min gamla granne Anders, Nicki, Ioanna, Alexandra och sen så jag jag Gomes som simmar i polisen. Vi som stod fär på förmiddagen var:
Monnia från EL 2:an
Stefan från HP 2:an
Isa från Fordons 1:an
Och en snubbe från VVS.

Har ingen aning om vad som kommer hända ikväll men jag har as tråkigt just för tillfället så kanske ska kolla med några polare vad som händer. Men troligtvis blir den en skön hemma kväll eftersom jag lovat min bror att hänga med och se när han simmar imorgon. Och jag kan inte svika honom nå mer eftersom jag de senaste tävlingarna har lovat men sedan fått andra planer. Så då blir det upp tidigt imorgon också för att sitta i en varm, svettig simhall med en massa simmare som stänker ner än.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: