2010-11-12
 19:15:56

live blogg

Jag har som vanlig+vis varit dålig på att blogga. Men mina blogg rutiner har inte kommit tillbaka efter france. I veckan har det mest at+ försoka komma in i alla gamla rutiner. Som att gå i skolan igen, inte för att vi har gjort så mycket. Idag har jag iallafall monterat fönsterlås och till hjälp hade jag Ninni i tvån. Det var tur att hon hjälpte till annars så hade det aldrig blivit gjort! Just nu sitter jag på bussen påväg ner till Linköping där jag under helgen ska bo hos Micke. Skriver inom en snar framtid.


Amanda
PUBLICERAT: 2010-11-12, 20:58:38 | URL: http://ellefen.blogg.se/

Ha det jättebra i Linköping nu med Micke! Förlåt att jag inte kunde prata idag, var lite upptagen, vi får höras när du kommer hem! Puss <3


Amanda
PUBLICERAT: 2010-11-12, 20:58:57 | URL: http://ellefen.blogg.se/

Ha det jättebra i Linköping nu med Micke! Förlåt att jag inte kunde prata idag, var lite upptagen, vi får höras när du kommer hem! Puss <3


Micaela
PUBLICERAT: 2010-11-15, 09:44:45

Tack gumman, trevligt har jag haft!! världens bästa helg <3


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-15, 09:45:08

Tack gumman, trevligt har jag haft!! världens bästa helg <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: