2010-11-23
 10:53:48

Kliar som fan

Orkade aldrig skriva igår men jag somnade vid 20-tiden igår sedan tror jag mamma var nere och stängde av tvn vid halv elva och då vaknade jag till. Seriöst trodde jag det var morgon så jag bara satte mig upp och sa godmorgon men sen fick jag ju reda på att det inte var så. Så jag tog en sömntablett och somnade upp ganska direkt.
Sitter just nu i skolan och väntar på att klockan ska bli elva så jag kan gå hem och slappna av restan av dagen för jag är ledig på eftermiddagen plus att jag har studiedag imorgon. EKG grejerna åker av snart också och jag kan bara säga att det kliar fan under plåstrerna och man kom inte åt dem heller.

Känner mig fortfarande helt slut och när jag la mig på bänken för att vila så somnade jag som en sten men det verkade inte göra så mycklet för jag blev inte väckt. Dessutom gjorde det inget för vi håller på och städa undan för på torsdag ska det ha ett test här.´

Det ska ju typ bli värsta snö stormen ute idag och tro inte att jag kommer få va hemma hela eftermiddagen, nej jag ska in till Zinken på möte idag igen. Jag hoppas bara inte att det kommer bli kaos för då har inte jag lust att åka in dit men det är ju för sig ganska kul där inne samtidigt. Vi får väl se hur dagen utvecklar sig men förhoppningsvis till det bästa!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: