2010-11-16
 21:29:32

GodNatt

Nej jag är helt slut har nu suttit och lyssnat på matchen mellan Västerås - Leksand som mitt älsklings lag förstårs vann. Men för att orka gå till skolan imorgon så tror jag att jag ska slänga mig i sängen redan nu alltså för det är så jävla skönt att sova. Men innan det blir det lite pepp sms till Marcus för det kan han behöva :P
Imorgon så är det dags för junior gruppen, vilket ska bli super kul att få träffa alla små sötnosar i gruppen som älskar att retas med mig. Sen så har jag för mig att det var något mer men det minns jag inte nu för jag är som en guldfisk, kommer ihåg i ca 3sek.

Nej sov så gott alla gullegrisar!!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-18, 20:58:39 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

Det gör du rätt i.:D


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-19, 16:20:40

A vist har jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: