2010-11-30
 17:53:50

Dubbelbokat

Jag ska införa schema för vardags rummet för idag är det hockey och det enda stället du kan se på den ör i vardagsrummet och då ska mamma ha syjunta. Vilket betyder att de också ska sitta i vardags rummet och eftersom pappa inte är hemma så kan jag inte övertala mamma för han är på en annan hockey match. Så de får stå ut med min hockey för det är inte mitt problem om de störs sig på det!

Har precis kommit hem efter mötet på rosenlund skiten och det är alltid lika kul att träffa de underbaraste tjejerna som finn Hannah och Lisa. De är riktigt härliga brudar som är enkla att prata med det kan jag lova!

Vi får se om jag hinner blogga imorgon men jag är inte så säker på det för har fullt upp hela dagen det är väl om datan i skolan funkar imorgon. För skulle bloggat imorse från datan i skolan men då funkade inte internet så då pallade jag inte göra det sen heller. Men dagen har ändå varit lungt, det har liksom inte hänt så mycket utan allt flöt på som vanligt på tisdagar!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: