2010-11-16
 20:13:17

Bästa Vän

När alla andra vände ryggen till så stannade du kvar och lyssnad när jag behövde prata.
Visst vi kan bråka som katt och hund.
Men vi har så många mer minnen där allt har varit bra och underbar.
Du tröstar som ingen annan kan och jag kan ringa så fort jag behöver prata och du försöker alltid hjälpa till.
Malin snällare vän får man leta efter.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta
och
jag kommer alltid finnas här för dig.

Jag minns första gången jag såg dig när du precis hade flyttat in i huset snett mitt emot och du var ute och gick med Tusse i koppel.
Den första tanken var; vilken tönt henne ska jag aldrig umgås med!
Men det gick ju som det gick tönten blev min bästavän och som en syster eftersom vi alltid sov över hos varandra även fast vi bodde grannar.

Älskar dig Malin Henningson!


MALIN'
PUBLICERAT: 2010-11-16, 20:17:34 | URL: http://malinhenningsons.blogg.se/

Tönt var jag, och tönt ska jag förbli! Älskar dig också gumman! vi finns för varandra! <3


Micaela
PUBLICERAT: 2010-11-16, 20:18:25

A det tycker jag att du ska förbli älsk! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: