2010-05-17
 16:55:26

Yes idag kommer pappa hem

Ja om ca 1½h landar planet från nice på arlanda som pappa kommer med och om jag har saknat honom men för sig så åker han imorgon igen ner till öland. Men det ska bli skönt och hänga lite med pappa ikväll sen ska ju se på djävulsrallyt vilket jag tror kommer bli grymt kul att se på.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdigt och idag blir det faktiskt lax, vilket vi inte äter så ofta eftersom min bror är så larvig att han tycker det är äckligt. Så han får väl något annat när han kommer hem från simträningen antar jag. Skolan var ingen större hit idag, jag har absolut ingen ork kvar och jag fräser hela tiden. Känner mig så jävla elak mot Kristina, för jag menar det ju inte men det blir bara så efter allt som hänt de senaste veckan. Ska bli skönt att snacka med Jennifer på torsdag när hon kommer förbi skolan och snackar med mig. Vad skulle jag göra utan henne, antagligen inte kunna leva iallafall.

Nej nu ska jag ner och käka middag med morsan, ha de gött<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: