2010-05-08
 13:07:16

jiha

Ikväll ska lilla jag ha tjejkväll med Malin och Kristina, vilket ska bli super mysigt så min bäda soffa har nu blivit en dubbel säng. Till middag ska vi käka tacos och sen blir det speedway och mys hela kvällen. Malin vet inte om än att Kristina ska sova här också så det blir kul att se hur hon reagerar men jag tror de skulle kunna bli bra kompisar. Sen blir det tidig uppstigning imorgon för Malin ska på sin kusins komifirmation så hennes morsa kommer och hämtar henne vid tio så vi får se hur sent vi kommer till sängs ikväll.

Såklart blir det en massa snack om killar men först ofrämst så kommer vi nog snacka om mitt problem som har gjort att jag inte vill gå till skolan. För att de gör ont att se honom samtidigt som jag vill.

_ _ _ _      _ _ _ _ _ _ _<3
kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: