2010-05-20
 11:53:28

Jag vet inte längre

just nuhar jag en period i mitt liv då jag frågar mig själv vilka som är min riktiga vänner, men kan man ha en vän som är alldels olik en. En som älskar att shoppa och är grym i skolan, jag vill så gärna har kvar henne i mitt liv för hon har alltid funnits där men hur länge kommer jag orka. Vi är varandas motsatser, vilket gör att jag känner mig elak när jag säger vissa saker.

Jag vet att du bara bryr dig om mig men du kan inte säga att du känner precis som jag för du har inte gått genom samma sak. Visst kanske du har någon känsla men inte den jag har för det kan bara jag ha för jag är en person och du en person. Jag önskar så mycket att du skulle förstå hur jag mår men skulle aldrig vilja att du skulle känna som jag för det är inte roligt.

Jag älskar dig gumman det vet du men är det värt all möda att ha kvar denna vänskap, eller ska vi kämpa oss igenom det här och glöma det som har hänt. Just nu vet jag inte men det skulle vara fruktansvärt att inte ha dig i mitt liv, vem skulle jag då skratta med, vi har ju inte bara dåliga saker utan massa roliga. Vet att du är förbanad på mig men du har inget att vara förbanad på för om du känner mig som du säger att du gör så skulle du förstå.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: