2010-03-17
 10:48:47

STUDIEDAG<3

Jippi. idag är det studiedag, skulle ha träffat Kristina men har så jävla ont i ryggen att jag knappt kan röra mig, synd nog. Så jag ska hjälpa Christian med läxor hade jag tänkt poch sen försöka plugga lite själv också. Det är första dagen på as länge som det faktiskt är mulet ute vilket jag tycker ör as trist, vill ha sommar och det är nu. För det är as halt ute och enklet att rasa och slå ihjäl sig i våran backe ner till bussen.

Nat-provet i engelska lyssna och läs hade vi igår och det kändes ganska bra nu är det bara att hoppas att det gick bra också, ska sista svenska som är prata på måndag med tjejerna i klassen. Sen har jag även skriva på engelska nån gång nästa vecka. Så det lär ju bli intressant misstänker jag :)<3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: