2010-03-14
 16:42:21

Söndag

Nu har det nästan igen gått en vecka efter att jag skrev sist men har inte orken att skriva just nu. Kristina kommer hem ikväll från Frankrike, har saknat henne as mycket. Det är två veckor sen v i träffades sist. Jag har även satt in tandställningen påunder tänderna och efter det har jag haft problem med blåser och det är så jävla svårt att få bort. Har försökt med allt, jodopax,olika blåsmedler, gurggla i whisky och rökt men ingen ting fungerar. Det bara skaver och gör ont.

På Onsdag har vi studiedag och då blir det att chilla och ta hand om brorsan, kanske träffa Kristina eller någon annan rolig person. Denna första veckan i skolan har varit as jobbig enligt mig, det är svårt att skapa rutiner när man har varit ledig och sen även ha en ny lärare i engelska. Även fast Laila är bra så behöver jag vänja mig först och det tar sin tid de med. Sen har Ulrika varit i skolan och vikarierat. Ulrika hade jag som svenska lärare i sjuan men till åttan bytte vi till Joh-anna. Sen har Ulrika varit mamma ledig och egentligen skulle hon ha kommit tillbaka och jobba efter sportlovet men hon är hög gravid så det kan man glömma.

I Fredags firade vi pappa hos farmor och åt massa mat som alltid. Vilket var trevligt som alltid, vi pratade massa minen om Farfar, farfars mamma och pappas mostar signe och siggan. Anna-Lisa som farfars mamma heter skulle åka motorcyckel och när hon entligen fick igång den kunde hon inte bromsa den för att svänga så hon hamnade i potatis landet :)<3 Vad knäpp an kan vara!
Sen igår var resten av släkten här, vilket var trevligt men Maria,Ville och Saga var inte med, kan vara för att Maria opererade sig härom dagen och lyckligtvis gick allt bra med den. Det är nog alla glada över. Vi ska hem till dem nästa vecka eftersom min morbror Roffe fylle 37år.

Snart börjar kvalserien och pappa ska försöka fixa biljetter till matchen mellan SSK-LIF som jag vill se och jag hoppa Leksand vinner men det märker vi.

Ska Chilla nu. pussoch kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: