2010-03-08
 11:43:19

OPPS!

Så blev det att blogga uppe i idre, nästan inget alls men kul hade jag även fast det inte blev så mycket skidåkning. För det blåste så mycket så jag bestämde mig för att på onsdagen skulle jag inte åka några skidor. Det var kul och träffa alla igen: Bibbi,Anders,Tommie,Dasiy,Kimberly,Emma,Malena,Peter och alla andra också såklart, träffade tyvärr bara Karkki en gång där uppe men men sånt i livet. Harald och Erik och de var hos oss en dag och åt. Då blev det fondue och det är så jävlens gott så det finns inga ord alltså.

De två sista dagarna i Idre var de med bäst väder, tvvärr åkte Emma hem på Fredagen med sin broder men vi hann iallafall spana in en kille på campingen som jag tror heter Martin, hans morsa var iallafall läskig :) <3

Kom nyss hem från skolan, jag gick på en lektion för jag har så jävla ont i tänderna för jag har spänt tandställningen och satt in på underkäken så nu kommer jag defentivt inte kunna äta!! Men vi hade vikarie på den lektionen jag var på och det var Saras brorsa Jonn, så vi fick sluta 10minuter tidigare, vilket var oherhört skönt kan jag tala om.

Nu ska jag plugga lite, vad livet är roligt ibland :( <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: