2010-03-29
 08:13:12

Måndag

Nu är det måndag och skola igen, sitter just nu i soffan och tittar på the vocie. Eftersom jag inte börjar förren klockan 09.55 så jag ska ta bussen 09.25 till skärholmen så kommer jag i tid i skolan. I natt vaknade jag vid fyra av att jag hade alldels torra läppar och min blåsa värkte av smärta, det är vidrigt. Varför ska just jag ha blåser kan inte någon utan tandställning ta den.

Idag så blir det nog jag som lagar mat eftersom mamma ska hämta christian från simningen och sen ska ungen på scouterna. Jag var så snäll mot lillkillen igår för jag renskrev hans båda svenska texter som han ska lämna in till sin lärare imorgon. Sen måste han skriva sin fjärde imorgon så jag kan renskriva den också. Sen är det hockey ikväll så det blir att spana in. Nej nu måste jag byta om annars kommer inget hända här.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: