2010-03-22
 16:55:56

Måndag hela dagen

Det kändes verkligen att det var måndag imorse, trött och sliten klev jag upp ur sängen efter att haft svårt att somna igår kväll. Huvudvärken har förföjt mig idag också. Men vi började med Svenska nat-prov det sista som är disskutera. Vi har blivit indelade i tjej och kill grupper så killarna har nästa vecka då vi har sovmorgon, det var två killar med oss tjejer idag och det var X:et och Kempe. Sen resten av dagen har bara flytit på som vanligt segt men bra. Jag till och med åt lunchen idag som var potatisbullar, så nu är jag mätt som fan för jag är inte van att äta i skolan.

På Onsdag är det engelska nat-provet, det skriftliga och man får inte ha ordbok men tänk om man tappar vad ett ord heter. Vad fan gör jag då? men det går någ bra om jag försöker tänka posetivt.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: