2010-03-14
 16:45:22

kopierat från min gamla blogg

Mamma och Pappa

Även fast jag kan hata er för att ni jämt tjatar och håller på och härja så Älskar jag er för det är ju ändå ni som har sett till att jag har fått ett liv , en fantastisk lillebror som kanske inte alltid är gullig och rar men jävligt snäll. Det är ni som låter mej se världen genom att ta husbilen och bila med mig till ställen som Frankrike och Italien och Tyskland. Inga sådana tråkiga Charter resor då du bara ligger och glassar på en strand och ej lär dej ett piss. Ni står alltid vid min sida och skyddar mig, Visst har ni blivit besvikna på mej många gånger men ni säger ofta att ni Älskar mej som den jag är och ingen annan som jag försöker spela. Med er kan jag vara mej själv utan att någon annan bryr sig. Med har jag jävligt roligt med. Och hur många ungar får göra nästan allt de vill och uppleva saker som jag upplevde vid 4års ålder. När vi va och såg Södertälje - Leksand när jag var 4. Elr som tillexmpel varje gång Leksand kommer ner till Stockholm och spelar med Huddinge . Jadå tar du dit mej, många av mina tjejkompisar tycker jag är konstig som tycker hockey är roligt men varför bryr ni er ens jag får gilla vad jag vill och jag är less på alla tjejer som sitter och pikar mej för att jag pratar hockey.
Sådana som er är sådana som inte har ett liv, Jag har allt och tacka min pappa för, för han var den som tog med mig på hockey. Jag Älskar er mamma och pappa ni är de bästa i mitt liv det er jag kan lita på, ni finns alltid där när jag behöver och allt, vad skulle jag gjort utan er ? Antagligen skulle jag ej kunna leva. Även Christian är en solstråle i mitt liv, han kan vara den jobbigaste ungen på gjorden men om nån kommer ta honom ifrån mej så kommer jag göra allt för att hitta den jäveln och slå ihjäl den.

JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ, MAMMA,PAPPA OCH CHRISTIAN<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: