2010-03-20
 18:36:22

Kom precis hem

kom nyss innan för dörren här hemma efter att varit hos Roffe och Maria, lämnat mormor,Anna och Monica, handlat och varit hos farmor med varorna. Det var lungt och skönt hemma hos Roffe och dem och det var kul att träffa dem för vi gör ju inte det så ofta.

Jag,Malin och Amanda hade tänkt gå på bio men det har blivit ändrade planer istället kommer bara Malin  hit och vi ska ha ytterligare en film kväll nere i min soffa. Jag har också köpt NewMoon som släptes idag, det är fortsättnig från den första Twilight filmen. Vi köpte även THIS IS IT som är Michael Jacksson filmen till Christian så vi får hoppas han blir nöjd med det.

Medans jag nu väntar på maten så ska jag importera flera cd-skivor till pappas kära Ipod, vilket är as tråkigt men man har det inte roligare än vad man gör sig.

pussockram


Kaiaida
PUBLICERAT: 2011-01-28, 10:26:10 | URL: http://kaiaida.blogetty.com

Keep up the good work.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: