2010-03-29
 16:40:12

Godis

Har precis tittat färdigt på förhäxad på femman, fråga mig inte varför jag tycker om att se det men det gör jag. Till det åt jag godis som mamma köpte i helgen, hoppas att hn inte blir sur när hon får reda på men för sig bryr jag mig inte för köper man hem godis och har mig boende där få man skylla sig själv. Jag är världens strösta gottegris. Musiken idag blev inställt för att Lisa, våran musiklärare var borta och de hann inte fixa någon vikarie så jag satt i en timma och väntade på Kristina för att äta lunch. Och på no:n har vi börjat med sex och samlevnad fast jag tror Rolle kallade det något annat, minns inte vad det var.

Idag blir det hollywood fruarna men först och främst blir det hockey.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: