2010-03-19
 22:28:58

God night

Nu har jag och malleballe tittat på "en prinsessas dagbok" vi vet inte riktigt hur det stavas men skit samma vi har inga problem med det har ni? Just nu sitter vi och chillar i min sköna stora vita soffa som alla älskar att sova i och har förstört min rygg. Snart blir det att vila upp sig inför morgon dagen men först så ska jag mysa ett tag till och kanske gå och kissa.

Vi är lite flummiga men det är ju korkade jag och blonda malin, så det är ju ej så konstigt kanske. Hon gillar inte att bli kallad blond men det älskar jag för jag älskar min älskade malleballe. Nu kom mamma ner och nu ska jag chilla vidare och inte blogga mer,

Ni får sova så gott för det ska jag göra.

Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: