2010-03-21
 13:44:54

badat och snön faller

Kom precis hem efter att varit och simmat med min kusin, jag hade nästan glömt hur kul det var att simma, så skönt. Iallafall efter så är det skönt. Det gick super bra för Anna som är halv rädd för djupt vatten med det märktes inte alls, hon överträffade sin rädsla..

Sorligt nog så snöar det ute men det ligger inte kvar men det är ändå tragsikt, jag vill ha sommar och sol och varmt. Men det får jag vä vänta på ett tag till värkar det som för vädergudarna verkar inte vilja som jag vill.

Malin kom ju igår och vi såg på körslaget, millenium och sedan satt vi och sappade på tv:n till 24.00 då hon började vandra hem i mörkret. Nu är det tre veckor tills vi träffas nbästa gång och då har hon hunnit att flytta med sin mamma i från Vällingby till Spånga. Jag väntar på inflyttnigs festen jag. Annars ska ju min mormor och moster också flytta snart men det verkar bli runt 1maj lät det som. beronde ¨på om Ronnans lägenhet säljs inom den närmsta tiden.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: