2010-03-28
 12:31:19

<3

Fredagen tillbringades hemma hos Kristina, där vi såg på film och bara slappade från en vecka skola som varit tuff. Vi var även ute och vandrade runt i M-höjden då vi mötte pappa som var ute och föräldra vandrade, han såg så gald ut över att se mig :) Men det var mysigt i allafall. Och igår var det chill, vi har hemma hos farmor och åt våfflor sen såg jag och pappa på hockey. Leksand - AIK och gnaggarna fick en stro fett förlust, de är ena riktiga skadedjur. Skönt med en seger efter förlusten mot syrianska ssk (södertälje) som själva hade en skylt där det stod "en förort till Beriut".

Today kommer det bara bli chill vid datan och tv:n och jag kommer inte orka resa mig från soffan för så jävla trött är jag. plus att man fått sova en timma mindre efter som man ställt fram klockan en timma idag. Men nu är det fyra dagar kvar till påsklov sen så kan man vila upp sig ordentligt. Troligtvis blir vi hemma också eftersom det är stora översvämningar på öland. Annars skulle vi tagit en tripp dit. Sen fick jag även höra igår att min kompis Johanna uppe i gnarp att hennes hund Sigge fått avlivas. R.I.P Sigge. Han blev bara 9år tror jag..

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: